850 lóerős lett a Mercedes legnagyobb divatterepjárója
A két turbóval megfújt V8-as erőforrás eddig sem szenvedett erőhiányban, most azonban kicsit még potensebb lett.
A két turbóval megfújt V8-as erőforrás eddig sem szenvedett erőhiányban, most azonban kicsit még potensebb lett.
A hetedik generációs Mustanggal együtt kapásból bemutatkozott a pályafókuszú gyári tuningverzió is.
A hibrid technikáról és az összkerék-hajtásról szóló korábbi pletykák a jelek szerint alaptalannak bizonyultak.
A bőven 1000 Nm feletti nyomatékú újdonsággal akár 333 km/h tempó is elérhető.
Érdekes stratégia kezd kirajzolódni az autógyártóknál, ahogyan közeledik Európában az elektromos autók teljes hatalomátvétele.
A Bentley Bentayga S nem kér elnézést, minden sebességtartományban hatalmasat lép.
Nem feltétlenül akar a legerősebb és leggyorsabb lenni, stílusból és luxusból viszont továbbra is messze a legtöbbet kínálja az immár az AMG által kifejlesztett vadonatúj SL. Meghajtottuk a Mercedes libabőröztető V8 hangú és igen iszákos új roadsterét.
A 8 hengeres élvezetekre vágyóknak a jövőben már csak az M5 lesz az egyetlen opciójuk.
Az újkori GTO 200 lóerővel erősebb a 80-as évekbeli eredeti modellnél.
Az egyedi külsejű puttonyos Audinak 2,6 másodperc sem kell ahhoz, hogy 0-ról 100-ra gyorsuljon.
A német prémiummárka erőhiányban abszolút nem szenvedő plugin hibrid modellje most egy kicsit még nagyobb teljesítményű lett.
Az újdonság itthoni alapára kicsivel 46 millió forint felett alakul.
Eddig talán még nem találkoztunk ennyire sportos külső megjelenésű 223-as sorozatú S-Klasséval.
Itt a megoldás azok számára, akik a nemrég debütált 666 lovas Urus Performante produkciójával sem teljesen elégedettek.
A Czinger második modelljében egy magas fordulatszámú V8-as erőforrás és két villanymotor található.
A Mercedes-AMG egyedi módon ünnepli meg fennállásának ötvenötödik évfordulóját.
Az amerikai tuningcég a hipersportkocsik teljesítményszintjére tornászta fel a népszerű izomautót.
A régivágású nyitott kulisszás manuális váltóval felvértezett közel 1400 lóerős sportkocsi akár automata váltós autóként is képes üzemelni.
Az eddiginél nagyobb teljesítmény mellé csökkentett tömeg és új aerodinamikai csomag társul.
A mindössze 30 példányban gyártandó roadster árcéduláján bőven nagyobb, mint 1 milliárd forintos összeg olvasható.